پارک مینیاتورک استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران توراستانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است که قطعا نظر مسافران تور استانبول 94 را به خود جلب می نماید.

پارک مینیاتورک استانبول

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی